Cute Pink Kaoani

Sabtu, 6 Februari 2010

sayang Korang :(


betul kan, perjalanan hidup kita terlalu singkat..
kenapa perlu ada perpisahan..
kenapa perlu ada rasa sedih

aku sayang korang semua.. korang semangat aku.. korang semua buah hati aku..
Ya Allah.. 
maafkan diriku.. aku xsanggup hadapi perpisahan ini.. 
perit!!
pedih!!!
dan
sakittt sangat2

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


kasih mereka terlalu indah dalam hidupku..
mereka menyinari hidupku..
mereka kekuatan aku..
mereka bagai nyawa bagiku..
mereka kekasih hatiku...

saat ini
kita berpisah.. 
berpisah untuk sebuah perjalanan..
berpisah untuk meneruskan tugas yg belum selesai..
berpisah untuk sebuah kejayaan..

tp aku xsanggup..

aku sayang persahabatan ini..
aku sayang semuanya..




memori indah bersama mereka sgt aku kenang..

xakan aku lupa sampai bila-bila ...
itu janji aku..
janji seorang sahabat yang lemah..
janji seorang sahabat yang sayangkan hubungan ini..

mereka yang sentiasa ada saat aku sedih..

saat aku jatuh, 
saat aku perlukan seseorang..
mereka datang menghulurkan tangan..
memberi kekuatan, 
memberi semangat...

tp mengapa aku harus rasa sakit?
itulah perancangan ALLAH..


semoga perpisahan ini tidak akan berhenti sampai disini..

aku sayang korang semua ... sayang sangat2



maafkan aku sekiranya sepanjang perhubungan kita
aku gagal untuk menjadi teman yg terbaik..
tp korang semua adalah sahabat yg terbaik untuk aku..
selama-lamanya..
sampai akhir hayat aku..
aku sentiasa sayang korang semua..
sayang sangat sangatttttttttt 

andai suatu hari nanti aku pergi dulu,
ingat la
hanya ini hadiah untuk sahabatku semua..
hanya ini mampu aku sampaikan..
hanya ini kenangan kita...
aku terlalu rindukan hubangan ini..

buat sahabatku sekalian....

terima kasih kerana sudi hadir memberi semangat dalam hidupku..
terima kasih kerana sudi berkongsi ilmu denganku..
terima kasih untuk kasih sayang yang x akan aku lupa sampai bila2 ..

 TERIMA KASIH SAHABAT UNTUK PERJALANAN HIDUP YG SINGKAT INI :)
MISS U ALL 

   ....................................................................................................................................



Tiada ulasan:

Catat Ulasan