Cute Pink Kaoani

Sabtu, 15 Disember 2012

BUKAN CINTA MONYET OK!!!

msg :- awkk... esok hari las kita exam , dan hari las kita kt sekolah... saya     nak jumpa awk esk blh ?
msg :- ya, blh.. saya tgu awk kt pondok tepi anjung na :)
msg :- ok awk.. gd9 n gud luck for las paper..
msg :- awk pown .. gd nite :)

____________________________________________________________

semua ilmu penuh di otak.. harap2 boleh jwb..
aminnnnn

"hai !! weiii ..tutup buku xpyh bca dh nnt pening hehhe " (aku mengusik bberapa org teman sekelas yg tekun menghafal.. mulut terkumat kamit mcm bomoh dok jampi dh..).. mereka hanya tersenyum..

"ok... semua pelajar boleh beratur untuk masuk ke kelas masing2..." pengumuman di buat..

slip di pegang.. aku bangun meletak beg dan kembali beratur... ku duduk di belakang sekali, sambil pusing2 sambil try untuk mengingat beberapa note yg aku hafal semalam.. tengah dok pusing2 tu, aku nampak ada org pakai bju biru, tengah jalan menuju ke arah aku,.... nampak gaya mcm kenai, tp rupa x jelas lagi... maklum lah, rabun hihihi...

semakin dekat semakin kuat dengup jantung aku nie... TEPATTTT... ya Dya rupanya... sambil tersenyum , tp Dya trus ke belakang lagi...

" cikgu, nie yg cikgu mintak kemarin.. " hhhuuuuuhh... 

cikgu aku ada kt belakang rupanya... ingtkan Dya nak jumpa aku hehhe... sempat aku tgk ketas Dya bagi kt cikgu... aku xtaw ketas apa, tp atas ketas 2 nampak ada gambaq Dya.. gambaq yg sama Dya bagi dekat aku.. dan Dya terus pergi..

pagi2 nak masuk jwb exam dh nampak muka Dya hehehe... 
selepas tu mula la setiap kelas kena naik tangga masuk untuk jwb exam.. aku nampak muka2 budak kelas Dya... dan aku sengaja tgk Dya.. Dya pown sempat tgk aku... hihihi... cmfirm boleh jwb punya la ...

sampai la abis waktu exam... mcm biasa tgu abah mai ambik... aku tgu kt pondok tempat nak jumpa dengan Dya.. time 2 kawan2 dah balik.. cuma tinggai beberapa pelajar perempuan kelas lain... aku kenai diorang, cuma senyum2 ja... dalam dok tgu2 2, Dya mai jumpa aku.. sambil bagi kotak yang balut dengan ketas bunga.. hadiah !!! yuhuuuuuuuuuu hahha...

"apa nie ??"
" buka la " Dya nie kan... so aku pown buka la..berat.. kaca kristal.. dalam 2 ada bunga.. dan tulisan I LOVE U..

" tq... cantik.." so , kami pown sembang la.. dalam 10 minit ja .. Dya gtw kena balik sb member Dya tgu nak balik sekali.. 

aku hanya tgk Dya.. dan abah pown sampai...


DYA .... dari dulu sampai sekarang suka bagi kejutan yg buat aku kagum dan bangga..
walaupown 10minit, tp sgt bermakna untuk aku...


banyak lagi kenangan-kenangan yg akan aku cerita selepas nie...
entah tetiba malam nie, teringt tentang kenangan nie...
harap2, semua ini akan sentiasa di ingatan Dya... 

selama-lamanya 
so ingatlah, cinta zaman sekolah bukan selalunya cinta monyet OK!!!!



CHENTA monyet












3 ulasan:

  1. zaman persekolahan memang indah. kalo la masa boleh diundur kembali...hmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalaw masa boleh di undur sekali, ang pwn akan masuk geng aku, ina n kin... (geng couple sedunia hahha)

      Padam