Cute Pink Kaoani

Khamis, 27 September 2007

fall in LOVE

kebetulan itu kadang2 boleh membawa kebahagian
kebahagian yg membuat kita tersenyum..



dan ini kisah kebetulan
 antara
aku 
dya


perempuan memikat lelaki dah relevant dlm dunia skrg kn?
so, why not aku nk memikat dia :)
sedangkn Siti Khadijah pown melamar Rasullullah 

no fon Dya dh ada d tgn aku.. xkan nk simpan saja kot, buat kasi menyemak contact fon ja kn?..
alang2 dh bekenan, biar kasi gempak satu genting ..
d situ semuanya bermula.. aku dan Dya..
tp Dya x pnah sedaq yg aku sukakan Dya.. emmm
hari2 aku tgk Dya.. 
wlaupowmn Dya x penah reply msg aku..
wlaupown Dya x pernah kisah sai aku..


aku x kisah.. sbb aku yakin Dya bakal jd imam aku..
dan aku tetap yakin pada janji2 Allah..
setiap keinginan perlu bersertakan harapan, usaha doa dan tawakal..
aku berharap ya Allah..
semoga aku berada di jalanMU..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan