Cute Pink Kaoani

Sabtu, 8 Disember 2012

kenapa aku sunyi

Dya terlalu rajin..
rajin untuk bekerja.. walaupown masih belajar...
bukan niat aku menghalang, tp Dya terlalu sibuk..
hanya sempat bertanya khabar...

aku terlalu sunyi..
sunyi Ya Allah..
tp aku tidak harus merungut..
kerana Dya mengerti semua ini..
ya..... aku harus memahami..
bukan aku mendesak..
bukan aku meminta...

dari mana datangnya nafkah yg Dya bagi kepada ku dulu..
katanya, Dya mahu belajar membaeri aku nafkah hidup..
duit yg dia bagi dh cukup untuk menampung aku semasa belajar..
dari hasil kerjanya Dya memberi kepada ku..

bukan aku meminta, bukan aku perempuan kaki kikis..
tp kerana Dya ingin menjalankan tanggungjawabnya..

Ya Allah..
permudahkan la kerjanya..
permudahkan lah urusannya di dunia dan di akhirat.
semoga hasratnya tidak di salah ertikan..

Ya Allah..
mampukah aku membalas budinya  ??
mampukah aku melengkapi hidupnya ??

Ya Allah.. ENGKAU iringilah hubungan ini ke jalanMU..
Ya Rahman...
Ya Rahim...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan