Cute Pink Kaoani

Rabu, 19 Disember 2012

menanti munculnya sinar

rasanya Dya semakin jauh.. jauh sgt2...
entah apa yg Dya buat skg...
Dya bz sgt2...
hanya sempat tanya khabar...

Dya masih syg aku ka?
entah2.....................................

kenapa aku perlu ragu-ragu ?

ya Alllah...
jgn ENGKAU tarik rasa cinta Dya untuk ku...
jgn ENGKAU hilangkan rasa kasih Dya untuk ku..
aku x kuat nk rasa kehilangan Dya...
aku x kuatttttt... aku x kuaaaattt.!!!!!!!!!!!!!

kata org menangis lah sepuas hati...
menangis 2 akan buat kita tenang...
ya....
kalau la Dya mengetahui saat ini , aku terlalu rindukan Dya... rindu sgt2...


awak.....
jaga mata...
jaga hati...
jaga kesihatan awak untuk cinta kita...
saya sayang awak...
sayang sangat sangat sangat sangatttttt..

semoga awak akan sedar akan kehadiran diri saya...
jangan pergi jauh dari saya...
jangan tinggalkan saya...


saya akan tunggu awak... 
biarpun saya keseorangan...
kesedihan...
 tp itu bukti kasih yg dijanjikan untuk saya dan awak

maafkan saya...maafkan saya awakkk




Tiada ulasan:

Catat Ulasan