Cute Pink Kaoani

Jumaat, 25 Januari 2013

setapak LagI !!



Satu demi satu langkah ku atur 

Penuh tertib 
Penuh sopan
Dengan satu tujuan..

wahhh besnye.. dapat jumpa Dya hehe..bukan sejam dua taw..

tapi sehari suntuk.. perghhh.. kak senyum ja, myb kak pown happy tgk kami berjumpa...
thanks my sis :)

dan hari nie...

ayat nie aku ingat sampai bila2..
semoga Dya pown akan ingt ayt nie jgk...



"Takdir kita x sama,
 Jalan cerita kita x serupa,
 Bahagia kita berbeza,
 Yg penting kita kenal siapa diri kita..."


betul kan?? 


hanya setapak kita nak dapat apa kita nak..


biarpown setahun, 


sebulan,


sehari,


sejam,


mahupun seminit dan sesaat,


andai bukan itu yg dirancang olehNYA, 


patut ka kita salahkan takdir ?


persoal tentang jodoh..

yakinnya kita yg bf/gf kita 2 jodoh kita...

aku juga pernah katakan sebegitu..

dengan penuh yakin, penuh gah aku katakan
" DYA JODOHKU"

siapa aku nak kata Dya jodohku? ? ?


tp x salah kalaw kita berusaha..

berharap..
dan menaruh harapan..
kerna itu salah seorang ciri2 org yg berjaya...

seperti aku sebelum nie yg menunggu Dya..

dan akhirnya ini yg terjadi dalam hidupku..
Dya menjadi sebahagian dalam hatiku...

itulah rancanganNYA..


kata ustaz..

kalaw dh kawin pown, belum tentu Dya jodoh kita...
kenapa???
myb kita akan bercerai..

oh NO !!!!


ya betul...

aku percaya tentang itu..

kalaw betul nak Dya menjadi jodoh kita, sentiasa la berdoa...



" Ya Allah, Ya Rahman , Ya Rahim...

  Kuatkan la jodoh antara kami,
  Semaikanlah hati kami dengan kasih sayang dan rahmatMU..
  Amin Ya Rabbal'lamin...."




Tiada ulasan:

Catat Ulasan