Cute Pink Kaoani

Jumaat, 15 Februari 2013

5 tahun .. not 5 month





5 tahun..

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

yuhuuuuu 

hahahahha



aku & Dya

alhamdulillah..


let's go !!!

jom kita tgk bibit-bibit kenangan hihihi :)






my baby hihi.. p penang pown bawa juga baby busyuk nie..
beda jaga keta kikiki.



gambar yg telah d frame kan dlm piring kaca ...
terharu sgt dpt piring nie.. 
memang la biasa dah org buat, tapi aku mesty tkejut giler sb x pernah dpt..
so, thanks my dear :)



mcm satu kebetulan plak..
sb memang tengah mengadu nak mkn kfc,

 tup tup .....

haaa ambik !! 

SEKOTAK..


xlupa juga kpd my beloved frenz..
KINAH + EINA
mereka la dalang semua ini..
huhuhu.. syg koranggg.. muahhhh 




1st cincin n rantai ..
cincin dh hilang :(




2nd ring ...
sb 1st ring jatuh..
tp x terkilan pown sb blh dpt cincin yg diidamkan nie huhu..




background desktop DYA..
tak ku sangka, tak ku duga ...
rindu saye la tuh hihi





aduhh.. dah x tau nak korek mana lagi dh gambaq2..
dh banyak sgt folder nak kena selongkar :)



biarpun 10 tahun,  semoga ia tetap kekal selamanya..



____________________________________________________________________

>.<






setiap hari yg kita lalui, penuh dengan kenangan..
biarpun pahit atau manis..
menjadikan kita matang dalam pemikiran,
menjadikan kita matang dalam menyelesaikan masalah,
menjadikan kita seorang yg bertanggungjawab..



kita bukan hot couple..

kita bukan romeo n juliet..

kita juga bukan mumtaz dan shah jahan..


siapa kita???


kita hanya pasangan biasa..
yg kadang2 wujud tanpa disedari,
malah kewujudan kisah kita, hanya kita ja yg rasa..

tapi

jika satu hari nanti satu dunia tahu kita bersama,
maka jika kita berpisah, satu dunia juga akan turut terasa..


xada insan suci yg x pernah lakukan dosa..
hanya kesetiaan, kesabaran dan kepercayaan yg dpt memberi kita mengerti nilai kasih sayang.
semoga kita akan tabah mengharungi liku2 kehidupan kelak..




* Allhamdulillah..terima kasih kepada Engkau Yang Satu.. 
Maha Mengasihani, Maha Mengetahui...
kami hanya merancang, Engkau yang menentukan..
semoga rancangan ini direstui dan diredhaiMu Ya Rabbi.. amin amin amin...*






HoPe KaLian JuGA DoA UTk kaMI...
Muahhhh











2 ulasan:

  1. tetiba lapar nasi minyak, nak kena tunggu bapa tahun bapa bulan lagi cik sal ??? hahaha

    semoga jodoh kekal selamanya, amin..

    BalasPadam
  2. wahhhh...sweet nya.....tahniah...smoga sampai jinjang pelamin....aminn.....doa untuk kinah sama bg lekat jgn dok tukaq "ehem2" keqap......

    BalasPadam