Cute Pink Kaoani

Khamis, 21 Februari 2013

oNe Day >.~




.. One day ..

I got a small bottle
very small, very cute 
and 
there is a roll of paper tied in it..


excited gila aku nak buka botol 2 huhu ..

aku mula memulas-mulas penutup yg berwarna silver..
susah betul nak buka penutup 2..
aku cuba lagi..

lagi 

dan

lagi

telapak tangan merah.. peluh mula membasah dahi..
aku mula membelek penutup 2..
diperbuat dari tin.. seperti tudung menet..

towel di tingkap aku tarik
 aku membuka penutup tin itu beralaskan towel

sekali jer.. perghh !! dah berjaya..


kertas yg diikat aku buka..
gulungan kertas mula dirongkai..


mula mengukir senyuman..
 mungkin bangga sb dah berjaya buka
mungkin teruja sb dapat surat
dan
mungkin juga tak sabar nak baca content kertas 2 hihi   :)




hanya satu perenggan..dalam 10baris..
 tulisannya condong ala2 italic gitu.. 
dakwat biru menjadi pilihan..
ayatnya menyentuh kalbu..
hati mula memain peranan..

sebak..



DYA..


membuat aku bangga..
membuat aku dihargai..

 betul kata org..

lelaki pandai memain kata2..

tp
 Dya bukan bermain dengan kata2..
malah ingin menyampaikan hasrat hati..
ingin meluahkan rasanya..
penuh ikhlas..
ada kejujuran di setiap baris ayatnya..

kini..
aku terima segalanya..
semoga kekurangan ini dilengkapi dengan kelebihan masing2..
amin..

________________________





* my world is lonely without u .. thanks untuk botol yg comey sgt tu.. huhu*








Tiada ulasan:

Catat Ulasan