Cute Pink Kaoani

Sabtu, 23 Mac 2013

keluh kesah



bila ada rasa dalam hati, kita kulum ja.. 
pendam sorang2, sb takut nak cerita.. 

takut ada yg terasa..   
   takut ada pandangan negatif.. 
walhal diri ini tak tertanggung sorg2..

aku mula berbalik kepada Maha Pencipta..

aku terjaga terlalu awal dari hari biasa.. 
walaupown mata tertutup lewat sgt semalam..
aku masih mengantuk.. macam nak sambung ja tdoq lg.. 

aku pusing kiri pusing kanan.. nampak mcm gelap lagi, mesty masih awl.. 
tetiba jam bunyi.. sangkaan aku salah.. 

6.50 a.m

kaki laju ke toilet..
sejadah di bentangkan..

terasa sayu sangat pagi nie.. macam nak teriak.. 

ya !!! 
air itu jatuh juga akhirnya, walaupown x di undang...


terasa macam ada yg x kena, terasa macam ada salah yg x terampun...





'hati mula tenang'
'segala masalah hati dah di luah'
'hanya padaMu aku berserah'
'hanya padaMu aku mengadu'
'


Ya Allah... permudahkan segalanya.. permudahkan perjuangan ku..
semoga aku berjaya menjadi penerang hati kepada kedua ibu bapa..




* tetiba rindu ibu yang menyusu, dan abah yg mencari rezeki dan didikan agama, walaupown diri ini banyak sgt kekurangan *


sayang mak abah :)









Tiada ulasan:

Catat Ulasan