Cute Pink Kaoani

Ahad, 30 Jun 2013

Nota Hati Buat Dya







dulu awak kejar saya.. saya jual mahal.. awak cakap satu hari nanti, saya mesti cair dengan awak..
tapi saya bangkang !
saya cakap, saya xakan cair.. kalaw awak datang dekat kelas saya, saya nak bagi penyapu huhu.. 


sedangkan batu boleh lekuk dek air, inikan hati manusia..

saya terima awak. 

tahun pertama hinggalah tahun ke 5.. 


ragam awak ada dalam poket saya.. helah awak ada dalam genggaman saya.. tapi mungkin hati awak, saya xboleh tafsir.. saya serahkan kepada Maha Berkuasa.


saya ingat, jodoh kita sampai disini saja.. tapi awak cakap x.. awak syg syg..


mungkin awak ego, tapi saya lagi ego..
mungkin awak sibuk, tapi saya tetap tunggu
mungkin awak rindukan saya, tapi saya takut nak ucapkan hal yg sama.
mungkin awak penat .. saya bagi awak rehat.. 


seminggu saya menyepi,
tapi msg awak masuk dalam inbox saya x henti-henti.
awak cakap penat.


saya langsung xpedulikan fon . saya biarkan ia begitu. saya jauhkan ia..
sama seperti saya jauhkan diri dari awak.
sampaikan fon saya habis betri pown saya x sedar.


kan awak cakap kita ada jodoh.. walaupown kita x seperti dulu, saya tetap tunggu awak.
saya tunggu sehinggalah awak buktikan yg kita memang ada jodoh..



*maafkan saya, saya lemah soal hati :'(







Tiada ulasan:

Catat Ulasan