Cute Pink Kaoani

Rabu, 14 Ogos 2013

Penghujung Cinta_ aku Dya


kerap kali aku terasa
perasaan tu wujud tanpa aku duga

jeles??

ya, jeles.. perkataan itu seringkali berlegar di ruang mindaku
banyak kali aku cuba hapuskan.. tapi seperti ia sebati dengan aku

-perempuan itu sapa?
-ohh, perempuan tu buah hati cinta jantung si dya dulu.

-memang patut ko kena jlz
-tapi aku dikatakan seorag perempuan yg tidak memahami jika aku jlz. aku dikatakan cemburu buta.

-perempuan tu menggatal?
-x! perasaan aku ja kot. kata aku, si Dya ingin merapatkan hubungan mereka yg sudah lama terbengkalai. kata aku, si Dya sengaja nak dekat dengan perempuan itu. kata aku lagi, aku rela undur diri

-ko sanggup?
-ya.. biar aku sakit sekarang, daripada aku terpaksa tanggung sakit nanti.

-si Dya?
-si Dya seperti biasa. mulut cakap syg syg syg.. cinta bagai. tapi bagi aku xcukup. seolah2 terpaksa ungkapkan perkataan tu.wujudnya aku seperti tiada. "relationship with" !! sekadar atas mukabuku. aku hal aku , si Dya .emm ntah la.


ingin sekali aku akhirkan hubungan nie. tapi mungkin kerana aku terlanjur mencintai, membuat aku kelu . bagi aku, relation nie dh sampai ke penghujung.

seperti rumah yg dh dimakan anai2. mungkin suatu hari nanti, rumah tu akan tinggal tapak ja.
hubungan nie juga mungkin akan tinggal kenangan. kenangan , di mana hanya aku sorang yg simpan kenangan tu.

ia sekadar kenangan.









aku penat menjaga perasaan

aku penat menjadi setia
aku penat berlagak sabar

2 ulasan:

  1. sabar. doa. be strong ye.

    BalasPadam
  2. Thanks.. myb ada hikmah semua nie.. myb untuk mengajar saya untuk lebih penyabar, lebih kuat dari sebelum nie.. perancangan Allah, siapa yg tahu.. Doakan semua

    BalasPadam