Cute Pink Kaoani

Jumaat, 27 September 2013

cinta kali ke-2 :)




ungkapan rasa bersalah Dya :-

"I'm proud of you .. I also would like to apologize invaluable because you desire to see me present at the konvosyen not to be.. "

dear..
im proud of u also.. 

hari nie aku nak throwback moment time konvokesyen.. 

katanya nak datang , 
katanya lagi ingin raikan bersama, 
kata hatiku "oh yeyyyyyyhhh" 

org pertama yg menyambut kegembiraan aku adalah mak & abah.. sedondon jer mereka, bergaya dengan baju hijau.. sungguh semangat mereka raikan kejayaanku.. saat aku melihat mereka, aku terus menghadiahkan satu ciuman di dahi mereka. dan satu ciuman hinggap di kedua2 pipiku.. oh terharuuu .. mereka sumber kejayaan aku hari nie, kerna restu dan doa mereka , aku berjaya menjadi MANUSIA.. LOVE U MAK ABAH.. and thanks a lot for the flowers n lil bear.. so cute, like me hihi  ;)

dan saat kaki melangkah keluar dewan.. mataku liar + ligat .. sorang demi sorang aku tenung.. dengan sedikit angan2, dya akan muncul tersenyum sambil memegang sejambak bunga.. tapi, angan2 nie hanya sia2.. 
handfon dicapai.. 3miscall, 2msg.. "sayang, maafkan abang.. abang xdapat p" 

#luluh hatiku#mata berkaca#moodhilang# 

bermonolog sendiri.. xpe la. dgree kn ada lg.. nie jer ayat yg nk tenangkan hati... dn start pada hari 2, si Dya baik sgt, katanya2 menusuk kalbu,hinggakan terkenang2.. waduhhh.. 


aku mula jatuh cinta untuk kali ke 2 dengan Dya !!


hahhaha.. u always make me di awangan la ..

hari berganti hari, day of konvokesyen pown dah berhari2 berminggu2 .. 

sepangjang perubahan hari dan minggu, alhamdulillah, i got 3 interview for the job application.. alhmdulillah, salah satunya aku dipanggil kerja.. as a account clerk.
so aku kena masuk keja.. hati bersyukur dapat kerja, tapi dalam kepala nie sebenarnya tengah berserabut.. sb confius macam mana nak gtw si Dya.. ye la, pergi kerja trus tanpa gtw Dya.. fon plak silent, ye la nak fokus kerja sb 1st day.. sampai terlupa nk gtw.. then bila tgk fon, tudiaaa berpuluh2 call n msg.. aduiya.. xkan baru nk gtw yg dh keja.. sb masa tu dh nak balik pown.. so kepala mula naik tanduk.. xpyh gtw lg la yg dh keja.. bila masa sesuai baru gtw.. fuhhh mula tersenyum..
cerdik2 kita, rupanya Dya lagi cerdik.. dia msg my sis sb heran aku msg n call dia.. my sis plak x taw cerita, so semuanya kak aku cerita, aku dh keja la, start hari bla bla bla bla... ayooooo

dapat la msg mrh2 dari dya, api kemarahan Dya plak mendadak apabila dya xboleh nk log in fb aku.. paswrd aku tukaq.. "cik abg syg, dh berbulan2 i tukaq paswrd tu.. mana taw hari nie u nak buka" 
dia pown merajuk..
msg xberbalas
call x diangkat
maafkan sayaaaa

sampai la hari aku nak di interview dkt KMC, as a account clerk juga.. dan alhamdulillah.. si Dya nak teman.. strt kul 8.30 sampai la kul 12.30 Dya tunggu aku kt kmc.. sanggupnya dia.. trun2 lif, trus nampak Dya.. berbaju hitam, sedondon dengan aku.. hati berdebar, denyutan tu semakin kuat.. xkan aku jatuh cinta buat kali ke 3 kot huhuhu.. myb sb lama x jumpa kot.. sembang2 sikit, pas tu Dya ajak makan... 

betul kata org, bila berhadapan muka asyik senyum ja.. lgsung xmarah.. dya mintk maaf sb marahkan aku dulu , yer la keja xgtw.. hihi.. thanks dear.. 

dan sebelum balik dia bluetooth satu lagu.. 



Jujurlah sayang, Aku xmengapa


patutla suruh aku dengar sgt.. ada ayat tersirat.. nak perli jer keja dya.. btw thanks a lot  -_-


saya tinggalkan anda dengan video tersebut .. tatata :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan